Flyttstädning Malmö

Effektiv hem- och flyttstädning

Intresseanmälan
Fyll i formuläret så kontaktar vi dig!

FAQ – Vanliga frågor

F.A.Q. Flyttstädningar

frosta av kyl och frys

 

Fråga: Vad behöver jag förbereda inför städning?

Svar: Kylen och frysen ska vara avfrostade när vi får tillträde till lägenheten. Avfrostning ansvarar du som beställare för.
Vid avvikelser debiteras 195kr extra på fakturan

 

Fråga: Är det något ni vill veta inför städning hos mig?

Svar: Vi behöver veta allt som kan påverka städningen . Så som ”Ett fönster går inte att öppna” ”Vi har lämnat kvar 3 skåp till nästkommande hyresgäst/köpare” “Laminatgolvet i köket är lättrepat”.

 

Fråga: Hur betalar jag?

Svar: Genom faktura som skickas till dig som PDF-bilaga i ett mail efter utförd städning och är på tio dagars betalningsperiod, från det att städningen är genomförd. Bankgiro: 651-5738

 

Fråga: Hur får jag min faktura?

Svar: Fakturan skickas till din emailadress du kontaktat oss med. Den bifogas ett mail som PDF-bilaga. Betalningsperioden är på 10 dagar, från den dag städningen är genomförd.

 

Fråga: Om jag behöver jobba den dagen ni städar hos mig, hur gör vi enklast?

Svar: Har ni något viktigt att närvara på strax efter 08:00 (tiden för överlämning av nyckeln) Ofta går det också att gömma nyckeln i lägenheten (tejpa fast under vasken i köket eller bakom ett element) så kan vår personal låsa när de är klara med städningen och lägga nyckeln i brevlådan när de går. Förseningar kan uppstå på grund av förseningar i trafik mm. trots att vi självklart gör allt vi kan för att detta inte skall ske.